Τρόποι Αποστολής

Εντός Αττικής

H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας, γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών ΑCS Courier, συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα, εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 17:00 το απόγευμα.
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό e-mail ή SMS για την πορεία παράδοσής της.

Εκτός Αττικής

Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-3 εργάσιμες μέρες.

Δυσπρόσιτες περιοχές

1-5 εργάσιμες ημέρες κόστος αποστολής 5€ έως 2kg

· Τα έξοδα αποστολής με Courier είναι 4 ευρώ μέχρι 2kg. Γιά κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 1 ευρώ.

Με αγορές άνω των 100 ευρώ και έως 2 κιλά ειναι Δωρεάν οι αποστολές.

 Μπορείτε επίσης να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το καταστημά μας χωρίς καμιά επιβάρυνση εξόδων αποστολής.

Λεωφ. Ηρακλείου 320 & Παρνασσού 1 Ν. Ιωνία 14231

Τηλ.: 210-2770002

Aντικαταβολή

Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με αντικαταβολή, τότε πληρώνετε το σύνολο της αυτής (συμπ. εξόδων αποστολής)
στον κούριερ ο οποίος θα σας κάνει την παράδοση.

Εκτός Ελλάδας

Αποστολές εκτός Ελλάδας είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης ή μέσω email στο: info@beauty-full.com.gr

Αλλαγές/Επιστροφές

Η εταιρεία μας, έχοντας πάντα κατά νου την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της, επιτρέπει την αντικατάσταση ενός προϊόντος, με κάποιο άλλο, αρκεί το επιστρεφόμενο προϊόν
να παραδωθεί στην αρχική του κατάσταση (συμπεριλαμβανομένης τυχόν συσκευασίας/αμπαλάζ) και να συνοδεύεται, απαραιτήτως, από την απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο. Το αίτημα για την αντικατάσταση ενός προϊόντος,
θα πρέπει να γίνεται εντός 7 (εφτά) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
• Τηλεφωνικά στο: 210 2770002
• Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: info@beauty-full.com.gr
• Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας, που θα βρείτε ΕΔΩ

Το αίτημά σας, θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα, το οποίο θα επικοινωνήσει μαζί σας, εντός 2 (δύο) εργάσιμων ημερών, προκειμένου να σας ενημερώσει για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Παρακαλούμε σημειώστε τα εξής:

• Ανταλλαγή/ αντικατάσταση γίνεται μόνο με άλλο προϊόν και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
•Τα έξοδα αποστολής, τόσο του επιστρεφόμενου – στην εταιρεία μας – προϊόντός , όσο και του προς αντικατάσταση προϊόντος, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
•Σε περίπτωση που ο πελάτης, επιλέξει να λάβει το προϊόν του, με εταιρεία courier άλλη από αυτή που συνεργάζεται η “Perfect Nails Greece”,
την ευθύνη για την ασφαλή και ακέραιη παράδοσή του, φέρει αποκλειστικά και μόνο ο πελάτης.
•Επιστροφές, δεν γίνονται μέσω ταχυδρομείου.